MİNİK ALMAN PASTALARI VE KIYMALI BÖREK


26 Kasım doğumgünümdü. Ve ben 25 Kasım günü Sevgili Hatice nin tariflerinden ikisini yaparak kendimce hazırlık yapmıştım. Ama ertesi günü çok hastalandığım için yatakta geçirdim. Çok kötü bir rüya gördüğüm için eşime pazar günü babamın yanına giderken büyük kızımı da götürmesini söylemiştim. Hastaneye çocukları götürmemeye karar vermiştik oysaki. Onlar gitti ama ben hasta yattığım için gidemedim. Herneyse yaptıklarım çok da amacına ulaşmadı. Ve ertesi gün olanlardan dolayı da bundan sonra doğumgünümü kutlayabileceğimi sanmıyorum. Ancak bu tarifleri ve fotoğraflarını sizlerle paylaşmak istedim. Minik Alman Pastaları ve kıymalı börek tariflerini Sevgili Hatice' nin sitesinde bulabilirsiniz.
Bu tarif ile ilgili benim naçizane tavsiyem kremasının yarım ölçü yapılabileceği. Çünkü krema oldukça fazla geliyor. Gerçi çocuklar puding niyetine yediler ama yarım ölçü de yapsam olurmuş diye düşündüm. Yiyen herkes çok beğendi. Ve çok övgü aldı bu pastalar.
Kıymalı börek ise aslında herkesin kendince mutlaka yaptığı bir tarif. Ama bir de bu tarifteki gibi yapmanızı özellikle tavsiye ediyorum. Sevgili Hatice' ye her iki tarifi için de çok teşekkür ediyorum.


Sevgili arkadaşlarım hepinize sağlıkla, mutlulukla ve huzurla geçireceğiniz bir haftasonu diliyorum.

Yorumlar

Açalya dedi ki…
Sevgili Bocuruk, bu tariflerin ve fotograflarin boyle anisi olmasina uzuldum. Paylastigin icin ayrica tesekkurler canim, sevgiler.
renkler dedi ki…
Canım, sen en iyi arkadaşım Wish ile aynı gün doğmuşsun. Yani yay burcusun ki ben de yayım. Kuğunun bloğundaki burç muhabbetinde belirttiğim gibi hayatımda en iyi arkadaşlarım yaylari koçlar ve aslanlar, yani ateş burçları oldu...

Bu arada alman pastası çok çekici görülüyor. Kıymalı börek de... Ben kıymalı böreği oğlum ve eşim sevdikleri için yaparım. Ama ikisi de farklı tariflerde seviyor, Renk de uğraşıp duruyor:-)
munevver dedi ki…
Sevgili Bocuruk,bazı şeyleri insan hissediyor değil mi? Neyse geride kaldı... Ellerine sağlık.Mayalı hamurları(tatlı-tuzlu) çok severek yapıyorum,ben de..Bu pastalar da çok güzel olmuş.Börek de öyle,eline sağlık..
sevgiyle,nanelimon..
Damak Tadı dedi ki…
Canım benim..
Bazen insana bazı şeyler malum oluyor değilmi??
Üzülme canım tekrar tekrar başın sağolsun Allah babacığının mekanını cennet etsin..
Alman pastaların ve kıymalı böreğin nefis olmuş ellerine sağlık tatlım..Afiyetler olsun,Allah ağız tadınızı hiç bozmasın..

Sana ve ailene mutlu bir hafat sonu diliyorum..Sevginiz bol olsun..
umran dedi ki…
sevgili elvan,
tekrar basin sagolsun canim.bizlerle paylastigin icin tesekkurler.insallah bu gunleri cabuk atlatirsin.
sevgilerimle..
Unknown dedi ki…
Ayy bende yaptim bu pastalardan.pek guzel dimi Elvan'cim...ellerine saglik canim.
Adsız dedi ki…
tarifleriniz bloğunuz çok güzel banada beklerim tanışalım ama dimiii
Adsız dedi ki…
merhaba,

ben de Hatice'nin sitesinden gördüğümden beri şu alman pastalarına göz diktim. ama bir türlüde denemedim. ne güzel siz denemişsiniz. Şahane görünüyor pastaar...

ellerinize sağlık.

sevgiler

http://miss.blogcu.com
Adsız dedi ki…
yorumun için teşekkürler ama insan karşı taraftanda cevap gelince çok seviniyor arkadaşlık adına beklerim yine sağol arkadaşım uğradığın için
Adsız dedi ki…
Hemen deneyeceğim alman pastası favorimdir zira..=)
AGE 35
Bocuruk dedi ki…
Açalya'cığım,
Evet bazen iyi şeyleri hatırlatıyor bazı şeyler bazen acı anları. Hayat böyle birşeymiş işte. Ziyaretin için çok teşekkürler canım...

Renkler'ciğim,
Evet sen yay burcunun çoşkulu halini çok iyi yansıtıyorsun canım :) Evdeki herkesin sevdiği tarifleri yapmak için bizler uğraşıyoruz dediğin gibi.

Münevver'ciğim,
Kısa bir süre öncesine kadar mayalı tarifleri hep korkarak yapardım ben. Ama artık çok daha rahat bir şekilde ve severek yapıyorum. Bunda sizlerin payı çok büyük. Hepiniz sağolun...

Gül'cüğüm,
Evet hakikaten bazı şeyler malum oluyormuş insana. Allah kimsenin ağzının tadını bozmasın canım. Ben de sana güzel günler diliyorum...

Ümran'cığım,
Tesellin ve desteklerin için çok teşekkür ediyorum canım arkadaşım.

Gülenay'cığım,
Yaptığında senin sayfanda da görmüştüm bu tarifi. Senin de ellerine sağlık canım. Hakikaten çok güzel oluyor bu tarif.

Güliz'ciğim,
O senin güzelliğin canım. Çok teşekkür ederim ziyaretin için. Ben de bu sayede seni ve güzel sayfanı tanımış oldum.

Zerrin'ciğim,
Çok teşekkür ederim. Bence sen de dene. Eminim çok da güzel olurlar.

Güliz'ciğim,
Evet insan yorumlar geldikçe çok mutlu oluyor çok haklısın. Ben de geleceğim sana ve seni de her zaman beklerim canım :)

Age35'ciğim,
Alman pastasını ben daha önce büyük ve tek parça yapıyordum. O da çok güzel oluyor. Şu sıralar yapabilirsem ve fotoğraftayabilirsem onu da yayınlarım.

Hepinize sevgilerimle...
akçahan dedi ki…
Elvancığım;

İyi ve kötü günler biz insanlar için. Rabbim sizlere sabırlar versin, yaşadığım için daha bir yakınen biliyorum, çok zor tabii, et tırnaktan ayrılıyor. Ama, Allah'ın emri bu, kaçınılmaz. Babacığın nur içinde yatsın ve birgün cennette ebedi beraberlik olsun kardeşim.

Pasta ve börek çok güzel görünüyor ellerine sağlık. Ben de en sevdiğim insanı doğum günümde, bir diğerini de bayramda kaybettim. Daha hiç sevemem bugünleri derdim ve diyorum ama, hayat, etrafınızda o günü mutlu geçirmek isteyen insanların hatrı, bazı hususları içinizde yaşatmanızı gerektiriyor.

Seni ve çocukları öpüyorum. Annene selamlar.
Adsız dedi ki…
Elvan,

Basin sagolsun, baban nur icinde yatsin. Insanin yakinlarini kaybetmesi gercekten cok zor, yasayan biliyor. Allah sizlere sabir versin.

Sevgiler,
Isil
Bocuruk dedi ki…
Semanur'cuğum,
Canım ne güzel şeyler yazmışsın ne kadar güzel ifade etmişsin. Evet Allah cennette ebedi beraberlik nasip etsin sevdiklerimizle. Yorumun bana güç verdi. Allah razı olsun canım.

Işıl'cığım,
Çok sağol canım. Amin...

Sevgilerimle...
Pınarın Kulubesi dedi ki…
Merhaba Bocuruk
doğumgününde yaşadıklarına üzüldüm ama seneye çok güzel kutlarsınız inşallah, sakın vazgeçme
yaptıklarında harika bu arada.
Hatice nin alman pastalarını yapmayı bende çok istedim ama kısmet olmadı, senin yorumun ile kremasını yarım ölçü yapacağım. Bizde çocuk olmadığına göre krema ziyan olmasın:)
Ellerine sağlık
sevgiler
Bocuruk dedi ki…
Pınar'cığım,
Sevgili Semanur üstte bıraktığı yorumunda o kadar güzel ifade etmiş ki. Ben ne kadar doğumgünümü kutlayamayacak gibi hissetsem de kendimi, çevremde mutlu olmaya çalışanların hatrı olacak. Bazı şeyleri içimde saklı tutmak zorunda kalacağım. Ve zaten senin de dediğin gibi Allah vazgeçirmesin güzel şeylerden, güzel duygulardan.
Canım sen çok daha güzel şeyler yapıyorsun. Becerisine hayran olduğum kişilerdensin. Evet yarım ölçü krema bol bol yetecek öyle yap canım :)

Sevgilerimle,
Damak Tadı dedi ki…
Tatlım nasılsın??
Bana bırakmış olduğun sıcacık yorumlarından dolayı teşekkür etmek istedim sana..Annem ve babam da sana sevgilerini gönderip başsağlığı diliyorlar..
Hatta annem yapacağımız bir şey varsa bize bildirsin artık o da benim kızım sayılır dedi bu yüzden yazıyorum tatlım..
Mailini bilseydim oraya yazacaktım.Seni çook öpüp sevgi ve selamlarımızı gönderiyoruz.Babacığın için gerekli duaları da okuyoruz tatlım.

Sevgin hiç bitmesin can kardeşim benim..
SEDA dedi ki…
Güzel pastaların altındaki yazıyı okuyunca gerçekten çok üzüldüm,başınız sağolsun.Umarım kötü günler geride kalır ve bundan sonraki yeni yaşlarını hep mutluluk içinde kutlarsın.

seda
tarifname.blogspot.com
Adsız dedi ki…
Elvan'cığım güzel tariflerine dönmene sevindim.Minik alman pastasını ve yapılışı biraz değişik olan böreğide deneyeceğim.Çok güzel görünüyorlar. Ellerine sağlık....Selcen
Bocuruk dedi ki…
Gül'cüğüm,
Canım benim ne kadar içten sıcak şeyler yazmışsın. Allah razı olsun. Annene ve babana hürmetlerimi ilet lütfen. Ve ben de babanın tetkiklerinin iyi çıkması için duacıyım. Ben de seni çok öpüyorum canım.

Seda'cığım,
Çok teşekkür ederim canım. Allah hepimize güzel günler göstersin inşaallah.

Selcen'ciğim,
Sana da çok teşekkür ederim canım. Denersen beğeneceğine eminim.

Hepinize sevgilerimle...
Gün dedi ki…
Başın sağolsun :( Benim babam da vefat etti seni çok iyi anlıyorum :(
umran dedi ki…
elvancim nasilsin?
merak ettim ,ziyaretine geldim.
nilay dedi ki…
merhaba Elvan ;
ziyaretin beni mutlu etti...bende sana geldim :)ellerine sağlık...hepsi iştah açıcı görünüyor

Baban için çok üzüldüm...toprağı bol olsun ,Allah kalanlara uzun ömür versin canım...

sevgiler
Bocuruk dedi ki…
Gün'cüğüm,
Sağol canım senin de başın sağolsun. Allah mekanlarını cennet eylesin.

Ümran'cığım,
Ne iyi ettin canım arkadaşım. Daha iyiyim, sağol.

Nilay'cığım,
Sayfanı dün tesadüfen gördüm. Çok da beğendim. Ayrıca aynı şehirdeyiz. Yazmak istedim. Senin ziyaretin ve yorumun da beni mutlu etti. Babam ile ilgili duaların için de amin diyorum. Allah razı olsun.

Hepinize sevgilerimle...
hayat dedi ki…
Merhaba Bocuruk,alman pastalarda börekde harika görünüyor.hepside beni diye bağırıyor.Ellerine sağlık.Selam ve sevgiler..
Bocuruk dedi ki…
Sevgili Hayat,
Teşekkür ederim beğenin için. Yine beklerim. Cevap gecikti kusura bakma. Hala eski postlara gelen mesajlardan nasıl haberim olabilir bilemiyorum da :(

Sevgilerimle...

Bu blogdaki popüler yayınlar

ELMALI TURTA

CEVİZLİ ÇÖREK ( TOKAT ÇÖREĞİ )

GARANTİLİ SUFLE TARİFİ