SİNİ KÖFTESİ



Sevgili Fethiye' nin bu tarifini yapalı 3 ay olmuş. Blog işini ihmal ettiğim ve de etmeye devam ettiğim nasıl belli değil mi? Ama bu güzel tarifi hatırlatmak iyi olur diye düşündüm. Hadi Elvan dedim kısa da olsa bir merhaba de:) Tarifi denemenizi öneririm.




Bir önerim daha olacak;

Elif Şafak' ın "Aşk" kitabını okuyorum şu günlerde. Bitirir bitirmez tekrar okuyacağım sanırım, yada başucu kitabı yapacağım. Herkese şiddetle tavsiye ediyorum.
Daha uzun postlarda görüşebilmek dileğiyle, şimdilik hoşçakalın...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Ellerine sağlık canım. Aşk kitabını bugün bitirdim gerçekten çok güzel. Ahmet Ümit'in bab-ı Esrar'ını da okudum benzer konu ama bu kitap çok daha güzel, etkileyici, sürükleyici... TÜLİN
Berceste dedi ki…
Yogurtland'de gozumden kacmis, sende yakalamis oldum :) Icli kofteye cok benzedigi icin de mutlaka denenmeli diye dusunuyorum. Anneme is cikti :P
merhaba,
yemek tarifi paylaşmanın ve bu işi seven başkalarıyla iletişim kurmanın yeni ve pratik bir yolunu bulduk. sizi de sitemize bekleriz

Bu blogdaki popüler yayınlar

ELMALI TURTA

CEVİZLİ ÇÖREK ( TOKAT ÇÖREĞİ )

GARANTİLİ SUFLE TARİFİ